-10% su ISIC @What’s Next? konferencijai

ATNAUJINTA INFORMACIJA:

What’s next konferencija reaguodama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės bei Vilniaus miesto savivaldybės įsakymą dėl Europoje siaučiančio COVID-19 viruso imasi visų saugumo priemonių ir keičia konferencijos datą. Renginys įvyks – preliminali planuojama data birželio 4-5 d. Visi įsigyti bilietai galioja naujai perkeltai konferencijos datai. Daugiau apie konferenciją ir naujienas – žemiau.

 

Kūrybinių industrijų konferencija ,,What’s next ?” (ypač aktuali studijuojantiems kūrybines industrijas studentams ir smalsuoliams, trokštantiems žvilgtelėti į ateitį) pristato 2020 metų ateities žemėlapį. Šiais metais vienas laukiamiausių metų renginių savo dėmesį nukreips į Futura Sapiens. Naujausios ateities įžvalgos – „What’s next 2020” konferencijoje kovo 19–20 dienomis. Tiems, kurie planuoja laikyti ateitį savo rankose. Konferencija vyks @Loftas, Švitrigailos g. 29, Vilniuje.

Geroji naujiena: su kodu FUTUREANDISIC bilietams -10% nuolaida!

Bilietai čia >>> Bilietai su ISIC <<<

Facebook evento nuoroda čia: https://www.facebook.com/events/794747924362663

Tinklapis: menufabrikas.lt/whats-next

 

Išsamiai apie konferenciją:

Futura Sapiens žmogų atspindi aštuonios jo pusės, kurios ir bus nagrinėjamos didžiausioje metų kūrybingumo odisėjoje.

 

Naujausios mados, mokslo, technologijų ir ekonomikos tendencijos

Kas jis toks, ir kuo jis kvėpuoja? Futura Sapiens – įvairialypis sutvėrimas, kurį domina ir mada, ir mokslas, ir naujausios ekonomikos tendencijos.

 

Kokios tai pusės ir ką jos atspindi?

HOMO UNIQUS žino, kad svarbu išsiskirti iš minios, tačiau tai įgauna žmogiškumo atspindį – toliau populiarės prabangių padėvėtų drabužių platformos, haute couture kasdienybėje bei meno objektai, pagaminti iš paprasčiausių, kasdien buityje naudojamų daiktų. Kokiems naujiems verslams atsiveria galimybės? O kodėl net jūsų kasdieninėje buityje negalėtų būti kūrybos?

HOMO INDIVIDUALIS ateities sutvėrimas keičiasi, kaip keičiasi ir jo vertybės. Tendencijos rodo, kad ateinančiais metais daugės vienišių, sąmoningai besirenkančių kurti savo ateitį, verslus ar keliones savarankiškai. Koks yra šiuolaikinis vienišius, kas ir kodėl jam patinka bei kaip su juo sėkmingai susikalbėti? Prekės ženklų kūrėjai privalo atkreipti dėmesį į tai, kad naujajai kartai buvę autoritetai šiuo metu yra visiškai nebesvarbūs. Keičiasi lyčių ir amžiaus sampratos.

HOMO SIENTUS puikiai žino, kad mokslo naujovės reiškia ir patogesnį gyvenimą, ir platesnes atradimų erdves. Supranta, kad ateities mokslas gali numatyti beveik viską. Na, kad ir pavyzdžiui, ateityje planuoti verslą, susijusį su turizmu į Marsą.

HOMO PROSPERITAS kalba apie naujų verčių ekonomiką, todėl kiekvienas verslas privalo suvokti, kokių potyrių ir vertybių ieško jų klientai ir kaip juos jiems suteikti. Ateities visuomenėje daugės sąmoningą vienišiaus gyvenimą pasirinkusių žmonių, kurie rinksis kitokį laisvalaikį, plėsis sąmoningumas tiek vartotojiškumo mažinimo, klimato kaitos, antrinio vartojimo ir kitos tendencijos. Iš to seks galimybės tiek naujiems verslams atsirasti, tiek ir senųjų pokyčiams. Viena iš naujausių tendencijų verslui – žaibiškai pasaulyje populiarėjanti barų be alkoholio kultūra. Homo prosperitas žino macro ir micro tendencijas, kurios jam padeda generuoti naujas unikalias idėjas.

Labai svarbi kūrybingumo odisėjos „What’s Next 2020” dalis – technologinės naujienos ir jų panaudojimo galimybės kultūros ir kūrybos lauke. Ateities žmogui HOMO DIGITALIS be galo smagu matyti kaip greitai pasaulis žengia į priekį. Dirbtinis intelektas vis labiau tobulėja ir sugeba atlikti sudėtingas užduotis smarkiai palengvinančias jo gyvenimą. Šis ateities sutvėrimas apsipirkinėja smarkiai kitaip. Jis naudoja itin tikroviškai realybę atkuriančias programėles, padedančias išsirinkti tai, ko norisi gerai suvokus daikto dydį, formą ir panaudojimo galimybes. Homo digitalis supranta, kad kūrybiškumo, meno ir technologijų apsijungimas yra didelis sprogimas.

 

Naujausios gyvenimo būdo bei kelionių tendencijos

Ką Futura Sapiens myli, o su kuo nesutinka taikykis? Ateities žmogus HOMO NOMADICUS – ateities keliautojas, kuris iš kelionių prašys daug daugiau nei kada nors anksčiau. Jau dabar jis ieško vietų, kuriose jis gauna patirčių – čia tarpusavyje magiškai sudera architektūra, maistas, atmosfera, dizainas. Jam nebereikia tiesiog lovos ar skanaus maisto. Šis ateities sutvėrimas keliaudamas ieško prasmės. Kelionės taps lėta, gurmaniška, meditatyvia patirtimi. Lėtai pažinsime savus kraštus, ieškodami ne tik komforto, tačiau ir prasmės, balansuotų dizaino sprendimų bei nepamirštamų įspūdžių.

Kokį gyvenimo būdą rinksis ateities žmogus? HOMO HOLISTICUS rūpinasi savo gerove ir sveikata, jis supranta, jog būti kūrybišku ir efektyviu reikia nepamiršti ir savęs. Ieškosime kaip subalansuoti smarkiai per greitą gyvenimo būdą, t.y. kaip neperdegti ir tuo pačiu suderinti karjerą bei laisvalaikį išspaudžiant viską iš turimų galimybių. Ateities herojus žino, kad sveikata yra brangiausias jo turtas. Užsibrėžęs išvystyti savo potencialą iki maksimumo. Juk su reikiamomis žiniomis kūrybingumas iššauna į neregėtas aukštumas, o jas pritaikius – pats gyvenimas tampa prasmingu, balansuotu ir sėkmingu.

Bei viena iš mylimiausių konferencijos „What’s Next?“ 2020 Futura Sapiens pusių HOMO ACTIVISTUS pasakos apie tai kaip socialinių pokyčių sieksime daug kūrybingiau nei kada nors anksčiau. Aktyvizmas taps išraiška, kuri suvienija ir bendruomenes, ir prekės ženklus. Pokyčius įtakoja pati visuomenė ir verslas. Mus visus neramina klimato atšilimas, todėl vis daugiau meilės ir prisirišimo skiriame tiems verslams, kurie neriasi iš kailio dėl ekologijos ir visuomenės gerovės. Politikais Futura Sapiens tiki vis mažiau, o štai iš verslo tikisi šimtaprocentinės socialinės atsakomybės.

Neatsilik. What’s Next 2020, Futura Sapiens. Ateitis priklauso tiems, kurie ją kuria.

Daugiau apie renginį Facebook paskyroje WHAT’S NEXT?.

Susipažink su pranešėjais čia ir čia.

Bilietai čia:

HTTPS://TICKETS.PAYSERA.COM/LT/EVENT/WHAT-S-NEXT-2020