Žvilgsnis į ateitį inovacijų konferencijoje „Futurekit“

600x600

Kaip kalbėti apie ateitį, kad žodžiai „inovacija“ ir „tendencija“ būtų ne dalis komunikacinio triukšmo, o iš tiesų padėtų kurti idėjas? Kovo 7 d. Vilniaus menų fabrike „Loftas“ vyks pirmasis „Futurekit“ serijos renginys, kuris papasakos, kaip tikrąsias tendencijas atskirti nuo to, kas tiesiog madinga, bei matyti bendrą kryptį toliau nei tik 2017-aisiais.

Inovacijų sesijų autoriai – strategai Andrius Grigorjevas, Rene Fisher ir Gediminas Užkuraitis, rinkodaros inovacijų kompanijos „Be&Do“ partneriai. Ne vienerius metus praleidę reklamos agentūrose bei konsultavę didžiąsias šalies įmones, jie pastebėjo, kad nuomonę apie inovacijas ir tendencijas turi daugelis, bet ji dažnai taip ir lieka „PowerPoint“ skaidrėse ar „Facebook“ įrašuose.

Gediminas Užkuraitis, Andrius Grigorjevas, Rene Fischer

Esminis „Futurekit“ tikslas nėra tik pasakyti, jog 2017-aisiais rinkodara spręs problemas, kurias pati sau sukūrė 2016-aisiais. Reklamoje, rinkodaroje ar vystant savo verslą svarbiausias laikas yra „rytoj“ – be tinkamų mąstymo įrankių pasiekti ateitį dar šiandien tikrai nepavyks, o bandymai kopijuoti tai, kas jau taikoma, dažniausiai būna pavėluoti.

„Futurekit“ renginį sudarys trys sesijos, kurios paaiškins, jog inovacijų kūrimas nėra magiškas talentas – tai sugebėjimas, kurį galima ugdyti stebint aplinkos pokyčius, vertinant galimybes bei kuriant vertę. Pirmoji sesija bus skirta tendencijoms: kaip išmokti sekti tai, kas vyksta aplink, ir pastebėtus pokyčius paversti naudingomis įžvalgomis. Antroji sesija, paremta „Be&Do Brand Guide 2017“, pristatys įdomiausias šių metų temas ir jų istorijas – nuo IKEA sprendimo reklamoje rodyti išsiskyrusias šeimas iki paaiškinimo, kodėl žodis „universalu“ staiga vėl tapo madingu. Paskutinė sesija padės suprasti, kaip vizijas paversti realybe, ir kokie inovacijų taikymo modeliai yra patys efektyviausi.

Šiuo metu „Be&Do“ konsultuoja daugiau nei 30 Lietuvos bei užsienio kompanijų, kuria inovacijų taikymo platformas bei rengia rinkodaros tendencijų apžvalgas. „Futurekit“ nebus nė vieno iš trijų partnerių debiutas prieš didesnę auditoriją – tą patvirtintų reklamos mokyklos „The Atomic Garden“, Hamburgo dizaino instituto, Vilniaus universiteto ir ISM studentai, klausę Andriaus, Rene ir Gedimino paskaitų.

Renginys vyks anglų kalba, bilietus platina „bilietai.lt“.

Tau gali būti įdomu: